Inspiracje Moniki

Przemyślenia i inspiracje

Social Navigation

JAK ZORGANIZOWAĆ PRZEPROWADZKĘ DO BIURA | LISTA KONTROLNA I PORADY

Biznes

Jako kierownik biura, przeprowadzka biur jest doskonałym wskaźnikiem rozwoju i wzrostu biznesu. . Jednak przeniesienie całej firmy jest również czasochłonnym i zniechęcającym procesem. Z tego powodu pomyślne przeprowadzenie przeprowadzki wymaga odpowiedniego przygotowania. Jeśli planujesz przeprowadzkę komercyjną , przygotowaliśmy następującą listę kontrolną przeniesienia biura, aby uprościć proces:

Zaplanuj przed przeprowadzką

Utwórz oś czasu, która pozwoli Ci śledzić wyraźną serię ruchomych kroków. Rozpocznij proces planowania jak najwcześniej. W przypadku dużych biur planowanie płynnej przeprowadzki może zająć nawet od ośmiu miesięcy do roku. W przypadku mniejszych biur daj sobie co najmniej trzy miesiące na przygotowanie.

Poinformuj swoich pracowników

Poinformuj pracowników o przeprowadzce z dużym wyprzedzeniem. Informowanie ich na bieżąco o najnowszych wydarzeniach pomaga im również przygotować się do przeprowadzki, zwłaszcza że przeprowadzka wpływa na takie rzeczy, jak czas dojazdu do pracy i rutyna. . Poproś o wolontariuszy lub wyznacz członków z każdego działu, aby zorganizowali swoje działy. Przypisanie obowiązków przeprowadzkowych każdemu przełożonemu działu pomaga zapewnić, że każdy pracownik pakuje pliki i biurka zgodnie z harmonogramem przenoszenia.

Budżet

Określ całkowity budżet na przeprowadzki przed zatrudnieniem firmy przeprowadzkowej. Następnie poproś o stawki od wielu przeprowadzek z Wrocławia, aby upewnić się, że otrzymujesz najlepszą ofertę i sprawdź jaka jest cena przeprowadzki. Należy jednak unikać przeprowadzki, która oferuje nierealistycznie niskie stawki, ponieważ może nie wywiązać się ze wszystkich obowiązków związanych z relokacją. Dobrą zasadą jest uzyskanie co najmniej trzech cytatów i odrzucenie najniższego. Wybierz najlepszą ofertę na przeprowadzki firm.

Poinformuj swoje krytyczne kontakty

Ważne jest, aby powiadomić wszystkich klientów i dostawców o przeprowadzce. Ostatnią rzeczą, jakiej pragniesz, są dostawy kierowane pod zły adres lub klienci idący gdzie indziej, aby kupić Twoje produkty lub usługi z frustracji brakiem komunikacji.

Odwiedź swoje nowe biuro

Koniecznie odwiedź nową przestrzeń biurową i opracuj plan piętra . Weź wymiary dużych przedmiotów, takich jak stoły konferencyjne, aby upewnić się, że zmieszczą się w drzwiach lub w przestrzeniach, w których planujesz je umieścić. Pamiętaj też, że duże meble, takie jak krzesła i biurka, wymagają dużo miejsca. Dbanie o przygotowanie planu piętra z wyprzedzeniem sprawi, że dzień przeprowadzki będzie mniej chaotyczny.

Zorganizuj boks

W dniu poprzedzającym przeprowadzkę wydaj każdemu pracownikowi skrzynkę lub skrzynię opatrzoną nazwiskiem oraz numerem biura lub kabiny. Niech pracownicy spakują zawartość biurka i szafek przed przybyciem przeprowadzki. Korzystając z oznaczonych skrzyń, ekipa przeprowadzkowa będzie wiedziała, gdzie wszystko powinno się znaleźć w nowym biurze. Gdy pracownicy przybędą następnego dnia roboczego, ich pudełka będą tam czekać, aż się rozpakują i wrócą do pracy.

Ochrona i pielęgnacja

Dodatkowo w dniu przeprowadzki powinieneś zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo swojego zespołu. Nie pozwalaj pracownikom podnosić dużych przedmiotów. Pozostaw takie zadania specjalistom od przeprowadzek. Pamiętaj też, aby zniszczyć stare, niepotrzebne dokumenty przed przeniesieniem się do nowego biura.


monika

Mam na imię Monika. Lubię pisać. Masz pytania pisz moniqaa1991@gmail.com